Help-overzicht

Vragen over e-mailinstellingen

  1. Welke e-mails krijg ik van GameDuell?
  2. Hoe kan ik de newsletter afbestellen?
  3. Kan ik de spelinformatie per e-mail afbestellen?
  4. Waarom moet ik mijn e-mailadres invullen?
  1. Welke e-mails krijg ik van GameDuell?

    Met behulp van e-mails informeren wij u over bijv. afgesloten duellen, uitdagingen van andere spelers en nieuws rondom GameDuell. Deze e-mails van ons kunt u verwachten:

    • Hartelijk welkom bij GameDuell: Na uw registratie sturen wij u een e-mail met alle informatie die voor uw start bij GameDuell belangrijk is.
    • Spelinformatie: U krijgt informatie over de duellen of toernooien die u gewonnen of verloren hebt en over de uitdagingen die aan u gericht zijn.
    • Newsletter: Nieuws rondom GameDuell - nieuwe spellen en functies, nieuws van de spelercommunity, speciale acties die geld waard zijn, winstspellen en veel meer...
    • Uitnodigingen: GameDuell wil graag goed contact hebben met de leden. Daarom nodigen wij ieder jaar bepaalde spelers per e-mail uit.
    • Klantenservice: GameDuell zal bij belangrijke vragen per e-mail contact met u opnemen.
    • Wachtwoordservice: Als u een wachtwoord aanvraagt, krijgt u een automatische e-mail met de gevraagde informatie.
  2. Hoe kan ik de newsletter afbestellen?

    U kunt de newsletter heel eenvoudig zelf regelen. Log in en klik op het tabblad 'Mijn GameDuell'. Onder 'Berichten' vindt u dan de link 'E-mailadministratie'. Onder 'Gratis GameDuell-newsletter' kunt u de instellingen veranderen.

  3. Kan ik de spelinformatie per e-mail afbestellen?

    Ja. Log in en klik op het tabblad 'Mijn GameDuell'. Onder 'Berichten' vindt u de link 'E-mailorganisatie'. Onder 'Instellingen e-mailadressen en spelinformatie' kunt u de instellingen veranderen.

  4. Waarom moet ik mijn e-mailadres invullen?

    Het is voor ons heel belangrijk dat we per e-mail direct contact met u kunnen opnemen. Alleen op deze manier kunnen we u op de hoogte brengen van wijzigingen en nieuws. Bovendien laten we de rechtmatigheid van de spelerrekening door een geldig e-mailadres bevestigen. Volgens onze bepalingen over gegevensbescherming geven wij uw e-mailadres vanzelfsprekend niet door aan derden.