Help-overzicht

Algemene vragen over de spelerrekening

  1. Hoe actualiseer ik het profiel van mijn lidmaatschap?
  2. Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
  3. Kan ik mijn spelernaam wijzigen?
  4. Hoeveel spelernamen en spelerrekeningen kan ik hebben?
  5. Kan ik mijn spelerrekening ieder moment opzeggen?
  6. Hoe kan ik mijn spelerrekening en lidmaatschap opzeggen?
  7. Wat gebeurt er met mijn geld?
  8. Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens nadat ik heb opgezegd?
  1. Hoe actualiseer ik het profiel van mijn lidmaatschap?

    Log in en klik op het tabblad 'Mijn GameDuell'. In het menu aan de linkerkant kunt u, als u op 'spelerrekening' klikt, uw profiel wijzigen.

  2. Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

    Klik op login.

    Let op: GameDuell weet uw wachtwoord niet kan er ook niet achterkomen.

  3. Kan ik mijn spelernaam wijzigen?

    Nee. Het is niet mogelijk om de spelernaam te wijzigen.
  4. Hoeveel spelernamen en spelerrekeningen kan ik hebben?

    Iedere speler kan slechts één spelernaam en één spelerrekening hebben. GameDuell verwijdert extra spelerrekeningen zonder de speler hiervan op de hoogte te stellen. Bovendien heeft GameDuell het recht om spelers, die deze regel niet in acht nemen, buiten te sluiten.

  5. Kan ik mijn spelerrekening ieder moment opzeggen?

    Ja. U kunt uw spelerrekening en lidmaatschap als winstspeler ieder moment opzeggen.

    Hiervoor kunt u op het e-mailformulier op 'opzegging' klikken. Na de afmelding krijgt u van de klantenservice een bevestiging per e-mail.

  6. Hoe kan ik mijn spelerrekening en lidmaatschap opzeggen?

    Als u wilt opzeggen, stuurt u gewoon een e-mail met als onderwerp 'opzegging' met behulp van het klantenserviceformulier . Na de afmelding ontvangt u van de klantenservice een bevestiging per e-mail.
  7. Wat gebeurt er met mijn geld?

    Als er nog geld op uw rekening staat, moet u het voor de afmelding laten uitbetalen. Hiertoe kunt u het uitbetaalformulier dat hiervoor is bestemd, gebruiken. Direct na de opzegging worden alle gegevens van de klant namelijk gewist, voor een eventuele betaling kunnen we u dan niet meer vinden.

    Uw tegoed kunt u als volgt opvragen:

    • Log alstublieft in.
    • Klik op het tabblad 'Mijn GameDuell'.
    • Klik op de link 'Uitbetalen'.
    • Vul het formulier in.
    • Gebruik hierbij uw GameDuell-wachtwoord dat u ook bij het inloggen gebruikt.

    Let op dat het minimale bedrag voor uitbetaling € 10,00 is.
    Zodra het geld op uw bankrekening staat, kunt u ons opnieuw een opzeggings-e-mail sturen.

  8. Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens als ik mij afmeld?

    Na uw afmelding worden al uw persoonlijke gegevens in onze klantendatabank gewist.