Help-overzicht

Vragen over afmelding als winstspeler

  1. Kan ik me als winstspeler ieder moment afmelden?
  2. Hoe kan ik me als winstspeler afmelden?
  3. Wat gebeurt er met mijn geld?
  4. Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens als ik mij afmeld?
  1. Kan ik me als winstspeler ieder moment afmelden?

    Ja. U kunt uw lidmaatschap als winstspeler ieder moment opzeggen.

  2. Hoe kan ik me als winstspeler afmelden?

    Als u uzelf wilt afmelden, stuurt u gewoon een e-mail met als onderwerp 'Opzegging' met behulp van het klantenserviceformulier . Na de afmelding ontvangt u van de klantenservice een bevestiging per e-mail.

  3. Wat gebeurt er met mijn geld?

    Als er nog geld op uw rekening staat, moet u dat voor de afmelding laten uitbetalen. Hiertoe kunt u het uitbetaalformulier dat hiervoor is bestemd, gebruiken. Direct na de opzegging worden alle gegevens van de klant namelijk gewist, voor een eventuele betaling kunnen we u dan niet meer vinden.

    Uw tegoed kunt u als volgt opvragen:

    • Log alstublieft in.
    • Klik op het tabblad 'Mijn GameDuell'.
    • Klik op de link 'Uitbetalen'.
    • Vul het formulier in.
    • Gebruik hierbij uw GameDuell-wachtwoord dat u ook bij het inloggen gebruikt.
    Let op dat het minimale bedrag voor uitbetaling € 10,00 is.

    Zodra het geld op uw bankrekening staat, kunt u ons opnieuw een opzeggings-e-mail sturen.

  4. Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens als ik mij afmeld?

    Na uw afmelding worden al uw persoonlijke gegevens in onze klantendatabank gewist.