Help-overzicht

Vragen over spelfouten

  1. Het spel laadt niet. Wat gebeurt er met mijn duelentree?
  2. Wat gebeurt er als de verbinding met GameDuell tijdens een duel verbroken wordt?
  3. Ik heb een duel afgemaakt. Ik krijg een score van 0 punten te zien. Wat is er gebeurd?
  4. Mijn duelentree werd terug op mijn spelerrekening gezet. Waarom?
  5. 'Een andere speler was u voor.' Wat betekent dat?
  6. Ik heb een fout in het spel ontdekt. Hoe kan ik GameDuell op de hoogte brengen?
  1. Het spel laadt niet. Wat gebeurt er met mijn duelentree?

    Als dit gebeurt, wordt de duelentree automatisch teruggeboekt. Deze storno's kunt u op uw rekeningafschrift nagaan. Log in en klik op het tabblad 'Mijn GameDuell'. Onder 'Rekeningafschrift' kunt u voor een bepaalde tijd de betalingstransacties opvragen.

    Let op: een storno kan 48 uur duren.

  2. Wat gebeurt er als de verbinding met GameDuell tijdens een duel verbroken wordt?

    Het spel wordt goed geladen, het duel gaat van start en tijdens het spel wordt de verbinding verbroken. Er zijn twee mogelijkheden:

    • Tot aan de bekendmaking van de uitkomst, is de verbinding weer in orde. Uw resultaat wordt zonder problemen getoond.
    • Tot aan de bekendmaking van de uitkomst, is de verbinding nog niet in orde. Uw resultaat is dan 0 punten. In dit geval kost u dat de entree. Er wordt niet gestorneerd omdat niet kan worden bepaald of het een technische fout of een opzettelijke onderbreking van de verbinding was.
  3. Ik heb een duel afgemaakt. Ik krijg een score van 0 punten te zien. Wat is er gebeurd?

    Dit kan de volgende oorzaken hebben:

    • U heeft geen punten gehaald.
    • U bent aan het spel begonnen, maar voordat het af is, wordt de verbinding verbroken. Of u heeft de browser uitgeschakeld of er is een technische fout opgetreden. In dit geval kost u dat de duelentree. Er wordt niet gestorneerd omdat niet kan worden bepaald of het een technische fout of een opzettelijke onderbreking van de verbinding was.
  4. Mijn duelentree werd terug op mijn spelerrekening gezet. Waarom?

    Zodra u een duel bevestigt, wordt de entree van uw spelerrekening afgeschreven. Een enkele keer wordt het geld vervolgens weer teruggeboekt, namelijk als:

    • Het spel niet goed laadt.
    • U niet op de 'start'-toets drukt of het spel niet automatisch start.
    • Een andere speler u voor is.
    • De eindtijd van het duel is bereikt voordat u het noodzakelijke aantal tegenstanders bij elkaar heeft.

    In deze gevallen, wordt de entree automatisch terug op uw spelerrekening gezet. Zulke storno's kunt u op uw rekeningafschriften nagaan. Log in en klik op het tabblad 'Mijn GameDuell'. Onder 'Rekeningafschrift' kunt u voor een bepaalde tijd de betalingstransacties opvragen.

    Let op: een storno kan 48 uur duren.

  5. 'Een andere speler was u voor.' Wat betekent dat?

    Een andere speler en u hebben tegelijkertijd een duel bevestigd - maar: de andere speler was een fractie van een seconde eerder. In dit geval wordt er geen entree van uw spelerrekening afgeschreven. Kies gewoon een ander of open zelf een nieuw duel.

  6. Ik heb een fout in het spel ontdekt. Hoe kan ik GameDuell op de hoogte brengen?

    Als u een fout heeft gevonden, laat het ons dan weten! Schrijf ons gewoon een
    e-mail. Hartelijk bedankt!