Help-overzicht

Vragen over het opladen van de rekening

  1. Hoe zet ik geld op mijn spelerrekening?
  2. Is er een betalingslimiet?
  3. Kan ik de betalingslimiet opheffen?
  4. Als ik betaal, hoe lang duurt het dan voordat het geld op mijn spelerrekening staat?
  5. Waarom werd mijn betaling geweigerd?
  6. Waarom werd het geld dat ik heb overgemaakt niet op mijn spelerrekening gezet?
  7. Wat kost het als mijn bank een opdracht tot automatische incasso niet accepteert?
  8. Kan ik met een vreemde creditcard geld op mijn spelerrekening zetten?
  9. Hoe worden mijn bankgegevens beveiligd?
  1. Hoe zet ik geld op mijn spelerrekening?

    U moet als winstspeler geregistreerd staan. Log in en klik op het tabblad 'Mijn GameDuell'. Klik in het menu links op 'Rekening opladen'. U heeft de volgende mogelijkheden:

    • iDEAL
    • Overschrijving
    • Creditcard (Visa en Master Card)
    • Paypal
    • Skrill
    • paysafecard
  2. Is er een betalingslimiet?

    Ja. Afhankelijk van de betaalmethode is er een, door de financiële dienstverlener opgelegde, betalingslimiet:

    Als u de betalingslimiet heeft bereikt, wordt de betaalmethode niet meer getoond.

    Bij onregelmatigheden in het betalingsverkeer behoudt GameDuell zich het recht voor om de betalingslimiet lager te zetten of bepaalde betaalmethodes helemaal niet meer aan te bieden.

  3. Kan ik de betalingslimiet opheffen?

    Om de betalingslimiet op te heffen, kunt u een verklaring voor de opheffing van de betalingslimiet XXX downloaden, invullen en ondertekend aan ons faxen, e-mailen of per post sturen.

  4. Als ik betaal, hoe lang duurt het dan voordat het geld op mijn spelerrekening staat?

    Betalingen met overschrijving zijn, afhankelijk van de bank, na drie werkdagen beschikbaar. Bij alle andere betaalmethoden staat het overgemaakte geld meteen tot uw beschikking.

  5. Waarom werd mijn betaling geweigerd?

    Afhankelijk van de betaalmethode kan het aan de volgende redenen liggen:

    Creditcard:
    • De creditcard wordt al voor een andere spelerrekening gebruikt.
    • De geldigheidsdatum klopt niet of is verlopen.
    • Het creditcardnummer en/of CVC-nummer klopt niet.
    • De creditcardhouder en de houder van de spelerrekening zijn niet dezelfde persoon.
  6. Waarom werd mijn betaling geweigerd?

    Meestal is de reden dat de spelernaam in de omschrijving niet klopt. Pas alstublieft het volgende formaat toe:

    +SPELERNAAM+

  7. Wat kost het als mijn bank een opdracht tot automatische incasso niet accepteert?

    Volgens de ABV rekenen wij per terugboeking 12 euro administratiekosten. Verder kost iedere aanmaning 3,50 euro. Deze bedragen moet de speler betalen.

  8. Kan ik met een vreemde creditcard geld op mijn spelerrekening zetten?

    Nee. Diegene die betaalt en de houder van de spelerrekening moeten identiek zijn.

  9. Hoe worden mijn bankgegevens beveiligd?

    Alle betalingstransacties bij GameDuell zijn beveiligd met een SSL-code en voldoen aan de maximale veiligheidsvoorschriften.